Cumartesi , 27 Haziran 2026
HABERLER
ANASAYFA / Haberler / Ambalaj Sektörü, ASD Geleneksel İftar Daveti'nde Bir Araya Geldi

Ambalaj Sektörü, ASD Geleneksel İftar Daveti'nde Bir Araya Geldi

Ambalaj sektörü, ASD tarafından her yıl düzenlenen İftar Daveti'nde buluştu.

Ambalaj Sektörü, ASD Geleneksel İftar Daveti'nde Bir Araya Geldi
Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) Geleneksel İftar Daveti, 9 Temmuz 2014 tarihinde yoğun bir katılımla Point Hotel Barbaros Otel'de gerçekleştirildi. ASD Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Korkut'un açılış konuşması yaptığı davette yeni katılan üyelere plaketleri de verildi. İftar davetinde Yazar Ahmet Ümit, "'Kültürün İlk Beşiği Olarak Anadolu'” başlıklı bir konuşma yaptı.

İftar Daveti'nin Foto Galerisi İçin Tıklayınız



 

0 YORUM

YORUM YAPIN

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BAŞLIKLAR

  • ISK-SODEX 17. Kez Start Verdi

    ISK-SODEX 17. Kez Start Verdi

    Avrasya’nın lider iklimlendirme fuarlarından ISK-SODEX 2025, bu yıl “Yaşamsal Döngü” ana temasıyla 17. kez kapılarını açtı. İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşen organizasyon, 22 ülkeden katılımcıları bir araya getirdi.... Devamı »