Cumartesi , 27 Haziran 2026
HABERLER
ANASAYFA / Röportajlar / Avrasya Ambalaj Fuarı Mini Röportajlar İNPAK MAKİNE

Avrasya Ambalaj Fuarı Mini Röportajlar İNPAK MAKİNE

Rıdvan İNAN - Genel Müdür

Avrasya Ambalaj Fuarı Mini Röportajlar İNPAK MAKİNE
Firmanızdan ve hizmetlerinizden bahsedebilir misiniz?

Biz İNPAK Makine olarak Thermoform makineleri üretiyoruz. Değişik büyüklüklerde ve ölçülerde ve değişik konfigrasyonlarda thermoform makinesi üretiyoruz. Yani sadece boş kap üreten thermoformdan bahsediyorum.

Öncelikle fuarınız nasıl geçiyor? Katılım oranından memnun musunuz?

Geçmiş yıllarda karşılaştırdığımda fena değil. Fuarın özellikle 2. Günü oldukça yoğundu. Bizim açımızdan Ambalaj fuarı pek fazla yoğun geçmez. Plast Eurasia’ya da biz katılıyoruz, o çok daha yoğun geçiyor. Ama hiç fena değil. Bugün 3. Günü hiç fena değil.

Bir önceki fuarlara katılmış mıydınız?

Sürekli katılıyoruz. Evet her iki fuara da katılıyoruz. Avrasya Ambalaj fuarına’da Plast Eurasia fuarına’da yıllardır katılıyoruz sürekli.

Yabancı ziyaretçiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

%50 üstünde yabancı ziyaretçiler var. Bunların bir kısmı bizim şu anda müşterimiz olan firmalar. Ama yeni kontağa geçtiğimiz firmalarda oldu. Bizi biliyorlar ama daha önce kontağa geçmediğimiz firmalar da ziyaret etti bizi bugüne kadar.

Ambalaj fuarı’ndan beklentilerinizi öğrenebilir miyim?

Tabi ki yeni müşteriler kazanmak, yeni kontaklar elde etmek, yeni birileriyle tanışmak, sektörde ihtiyacı olan müşterilerle tanışmak. Ayrıca bir başka beklentimiz de zaten de bu gerçekleşiyor sürekli her zaman görüşemediğimiz bazı müşterilerimiz var. Onlarla burada bir araya gelme fırsatı buluyoruz. Sohbet ediyoruz, karşılıklı fikir alışverişi yapıyoruz. Şu anda hali hazırda var olan müşterilerimizle de burası bir toplanma yeri gibi. Beklentimiz de Tüyap’ın fiyat politikasını da çok fazla uygun olmadığını düşünüyorum.

Ambalaj sektörü neler söylemek istersiniz?

Ambalaj sektörü için çok bir şey söyleyemem. Biz makineciyiz. Makine imalatı yapıyoruz. Bizim sektörümüz için, şu anda ilk aklıma gelen, çok fazla düşünmedim ama aklıma ne geldi. Sektörde bizim gibi ambalaj sektörüne yönelik, plastik sektörüne yönelik makine yapan firmaların olabildiğince özenli ve kaliteli üretim yapmalarını ben öneririm. Birinci amaç kaliteli ve başarılı ürünler üretmek olmalı. Satış başarısı bunun arkasından otomatik olarak gelecektir. Özellikle kaliteye ve teni teknolojiye odaklanılmasını çok gerekli buluyorum.  Biz öyle düşünüyoruz biz öyle yapıyoruz. Ama diğer arkadaşlarımız, meslektaşlarımız kaliteyi ön plana almayan, ticari başarıyı daha öncelikle hedefleyen firmalar bazen görüyorum. Fark ediyorum da bence o pek doğru bir yaklaşım değil.

0 YORUM

YORUM YAPIN

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BAŞLIKLAR

  • Ambalaj Sektörü Starlarını Arıyor

    Ambalaj Sektörü Starlarını Arıyor

    Bu yıl 20’ncisi düzenlenen Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması 2024 başvuruları başladı. Yarışmada ilk 3’e giren öğrenciler, para ödülünün yanı sıra ‘ASD & TÜYAP Öğrenim Bursu’ ile öğrenim hayatları boyunca yılda 12 ay burs hakkı kazanacak.... Devamı »
  • PE Kapakların Gıda ve İçecek Ambalajındaki Kritik Rolü

    PE Kapakların Gıda ve İçecek Ambalajındaki Kritik Rolü

    Gıda ve içecek endüstrisi, tüketicilerin sağlığını korumak ve ürün tazeliklerini maksimum süreyle sürdürmek için güvenli ambalaj çözümleri arayışındadır. Bu bağlamda polietilen (PE) kapaklar, yüksek fonksiyonellikleri ve üstün koruma özellikleri ile dikkat çekmektedir. Gelin, PE kapakların endüstride nasıl bir dönüşüm yarattığını ve markalar için değer yaratan avantajlarını keşfedelim!... Devamı »